Fogágybetegségek kezelése

A fogágybetegség a fog tartó szöveteinek a gyulladása, előrehaladottabb esetekben a pusztulása, csontfelszívódás.

Mi okozza a fogágybetegséget, fogínysorvadást?

A fogágybetegséget a szájban megtelepedő, elsősorban anaerob mikroorganizmusok, baktériumok okozzák. Amennyiben ezeket nem szüntetjük meg alapos fogmosással és rendszeres fogkőeltávolítással, úgy a fogágy gyulladásához vezethet.

Hogyan kezelhető a fogágybetegség, fogínysorvadás?

A fogágybetegség kialakulása megelőzhető helyes fogmosással és rendszeres fogtisztítással.

Ha már kialakult, akkor lassítható professzionális fogágy kezelésekkel: a rizikó csoportba tartozó pácienseknél javasolt a gyakori fogkőleszedés, évente 1x, 2x a professzionális gyökérsimítás, hialuronsavas tasakkezelés, Waterlase lézer terápia, esetenként speciális antibiotikum terápia.

Rendelőnkben a mai legkorszerűbb terápiát alkalmazzuk fogágybeteg pácienseinknél: hialuronsavas és Waterlase lézer terápiás fogágykezeléssel segítjük elő a fogágybetegeink gyógyulását.

Mi az a lézerterápia?

Rendelőnkben a Waterlase Express készülékkel dolgozunk, mely keményszöveti lézerként és lágyszöveti lézerként egyaránt fantasztikusan funkcionál. A hagyományos eszközöket helyettesíti precízebb és gyorsabb megoldásként.

Az alábbi kezeléseknél nyújt segítséget a lézerterápia: ezzel segítve az egészség megőrzését és a gyógyulást.

• fogszuvasodás kezelése
  • fognyaki érzékenységcsökkentés
  • fogbeültetés, implantáció fészek előkészítése
  • csontpótlás esetén a csontregeneráció elősegítése
  • Biolase lézeres fogfehérítés
  • szájsebészeti műtétek esetén lágyszövetek vágására, formázására
  • ínyformázások, ínyplasztikai kezelések
  • állkapocsízület rágás közbeni fájdalmának csökkentése
  • ínygyulladás, fogágybetegség kezelése
  • mélytisztítás, nyitott és zárt kürettálás
  • steril lézeres gyökérkezelés, gyökércsatorna fertőtlenítés

Gyógyítható-e a fogínysorvadás?

A fogínysorvadás több stádiuma van. A kezdeti fogínysorvadás eredményesen kezelhető, ám ez is egy több alkalmas kezelés.

Amennyiben előrehaladott fogínysorvadása van, úgy maga a kialakult probléma nem szüntethető meg, de mindenképp szinten tartható.

A mai fogorvoslásban az egyik legmodernebb készülék a Watrelase express készülék. Ez ötvözi magában a sebészi, és soft lézerek előnyös tulajdonságait. Gyorsabb gyógyulás, minimális fájdalom, maximális fertőtlenítés, biostimulálás, ezek a tulajdonságai segítenek a beteg fogágy, illetve ínysorvadás gyógyításában.

Ki végzi a kezelést?

Dr. Marton Erzsébet

Mely rendelőnkben érhető el a kezelés?

A fogágybetegségek és fogínysorvadás kezelése elérhető a XVI. kerületben és Óbudán egyaránt.

Jelentkezzen be online:

Vagy kérjen időpontot telefonon:

XVI. kerület Bökényföldi út:+3616094916, +36303233579

Óbuda Szőlő utca: +36703233579